Mammas gosse!!!!!!!!!!!!


Nu är hon här igen - den gamla!

Har just nu chattat med min son Peter genom Facebook.
Försöker lura honom att ta hand om mig imorgon.
Eftersom jag sitter gipsad med ett brutet underben,
känner jag att jag behöver komma utanför hemmets onödigt lugna vrå!

Hm, ja jag fick ett par mycket tjusiga och myyyycket högklackade stövlar
i julklapp och dagen före nyårsafton gick det överstyr och jag damp i backen.
Detta resulterade alltså i ett brutet ben!
Nej det är inte synd om mig för man ska tänka positivt sägs det ju.
Ja och då tänker jag så här;
Vad skönt att slippa gå ut på morgonen när det är så mörkt och kallt.
Vad dyrt det är att vara sjukskriven - ja men jag kan ju inte göra av med pengar på skor!
som annars är min favoritsysselsättning!

Mmmmm och hur har folk det vid Gaza-remsan???
Knappast något att gny för ett benbrott, va.
Nej fy skäms!

Tänk om jag brutit båda benen!

Nej nu ska jag ladda för morgondagen så jag är riktigt PIGG!
när Peter ska vårda mig!

God Natt
från Gipskatten

Kommentera här: