2012-03-04;Nya stövletterna har kommit!

Så var det då det där med nya skor(som man köper UTAN att prova)

Hämtade dem igår.
Så attans snygga!
Synd att det var två högerskor bara men det kanske funkar?!?!?
Lite svårt att gå!!!!!!!!!!!
Nej, jag bara skojar.
Så grymt snygga.

För stora är de och för höga men vad gör det!?
Fick köra bil in till city igår för jag ville ju så gärna visa upp dem
men att gå var inte enkelt!!
och då ska Ni veta att jag är nästan född i högklackat!
Men så snygga.
Jag la i en sula - tog bilen och låtsades som om det inte var några problem.
Fast igårkväl skulle gubben och jag ut och käka OCH dricka vin!
Så igårkväll fick skorna stanna hemma!

Fick ett par jättesnygga stövlar av  Mats i julklapp för drygt 2 år sedan.
Samma stuk som dessa. Läckra alltså och höga.
Då gick vi ner till stan för att käka och mysa.
Det var bara det att, på väg hem och när vi var nästan hemma igen
så var det halt och rullgrus och jag stod på huvudet och jag bröt benet.
Mats kommentar var bara: Res Dig för helvete så  ingen ser Dig!
Reste mig snabbt, vilket inte var bra
för då stöp jag igen och bröt benet på ett ställe till.

Det var dagen för nyårsafton det året
men jag var på fest på nyårsafton i ett jättegips.

Fast nu hinner jag inte bryta benet för vi håller på att renovera ett kök
i en av lägenheterna i vår fastighet.
Bäst att hålla sig på benen. På hela ben alltså!

MEN framöver när vi bjuder hem folk
kommer jag att sitta i en fåtölj och ha skitsnygga skor!!!


Jättefina är de och jag är väldigt nöjd trots allt!


Ha en galet trevlig vecka
från en snart 60 år gammal galning
med skitsnygga stövletter!

Kommentera här: