2012-02-29, Skottdagen - Pang pang!

Skottdagen är det idag men jag behöver inga skott för att ramla omkull!


I förrgår ramlade jag TVÅ gånger på grund av att klackarna var glashala.
OBS! Det var ändå låga klackar.
Så härligt det känns när man ligger som en strandad knubbsäl
innanför dörrarna på Mittpunkten.
Det är ju liksom precis där alla passerar. Trivsamt!
30 minuter senare halkade jag i en mindre befolkad affär men likväl pinsamt!
Var är broddarna??







Har faktiskt budat på dessa på Tradera.
Kul ställe det där men farligt!

Några benbrott har jag inte tid med
så kanske jag ställer dem på en hylla och har dem till prydnad.
Det räcker med benbrottet för två år sedan!
Också hööööögklackat!

Ut och fria flickor.
Idag är den enda dag Ni får göra det!
Hoppas Ni hittar nån bra att fria till bara!!

God jaktlycka önskar jag Er!

Kommentarer:

1 ormbunke:

Vilken tur att det gick lyckligt. Broddar har jag men inte till såna dojor. Jag börjar sakta återhämta mig men det tar väl sin tid. Det hade varit kul att se köket innan där flyttar någon in. Ha de gott. Kramar.Svärmor

Kommentera här: